mgr inż. Adrian Wójcik

Dane osobowe

Imię i nazwisko  Adrian Wójcik
Stopień naukowy  mgr inż.
Stanowisko  asystent
Nr pokoju  631
Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon   61 665 -2833
Dyscyplina naukowa

automatyka, elektronika i elektrotechnika

 

Lista publikacji:


orcid.org/0000-0002-7516-8188

www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57189048651

sin.put.poznan.pl/people/details/adrian.wojcik

 

Informacje dla studentów:


Konsultacje w semestrze zimowym 2023/24:

  •  poniedziałki 11:45-13:15 pokój 631, budynek A3: WARiE
  •  środy 09:45-11:15 pokój 631, budynek A3: WARiE

Przed spotkaniem umów się e-mailem!


W przypadku kontaktu e-mailowego w związku z dydaktyką (dostęp do zasobów, pytania, etc.) proszę o umieszczenie tagu przedmiotu w tytule wiadomości, np.: [SM-L] Pytanie o I2S.

Tagi przedmiotów:

  • Praktyki studenckie (AiR, sem. 6, niestat.): [PRAKTYKI]
  • Elektronika (I) (laboratorium, AiR, sem. 3, stat.): [EL-L]
  • Energoelektronika (laboratorium, AiR, sem. 5, stat.): [EN-L] / [ENEL-L]
  • Systemy mikroprocesorowe (laboratorium, AiR sem. 5, st. I, stat. / niestat.): [SM-L]
  • Aplikacje Mobilne i Wbudowane dla Internetu przedmiotów (laboratorium, AiR sem. 6, st. I, stat.): [AM-L] / [AMiW-L] / [AMiWdIP-L]
  • Metody Inteligencji Maszynowej w Automatyce (laboratorium, AiR sem. 1, st. II, stat.): [MIM-L][MIMwA-L]
  • Modelowanie, Identyfikacja i Symulacja Komputerowa (laboratorium, AiR sem. 1, st. II, stat. / niestat.): [MISK-L] / [MIiSK-L]
  • Mikroprocesorowe Systemy Sterowania i Pomiaru (laboratorium, AiR sem. 2, st. II, stat.): [MS-L][MSS-L] / [MSSiP-L]
  • Sterowanie procesami dyskretnymi - PLC i sieci przemysłowe (laboratorium, AiR sem. 7, st. I, niestat.): [SPD-L]
  • Wirtualne Prototypownie w Automatyzacji Procesów (laboratorium, AiR sem. 1, st. II, stat.): [WPwAP-L]
  • Inteligentne systemy pomiaru i sterowania (laboratorium, AiR sem. 3, st. II, stat. / niestat.): [ISPiS-L]
  • Podstawy Techniki Mikroprocesorowej (laboratorium, INF sem. 3, st. I, stat.): [PTM-L]
  • Podstaw Techniki Mikroprocesorowej (projekt, INF sem. 4, st. I, stat.): [PTM-P]

W przypadku kontaktu w związku z Kołem Naukowym Automatyki Przemysłowej proszę o umieszczenie tagu [KNAP] przedmiotu w tytule wiadomości.


 

 

Informations for students:


Consultations in the winter semester 2023/24:

  •  Monday 11:45-13:15 room 631, bulding A3: Faculty of CR&EE
  •  Wednesday 09:45-11:15 room 631, bulding A3: Faculty of CR&EE

Make an appointment by e-mail before meeting!


In the case of e-mail contact regarding didactics (access to resources, reports, questions, etc.), please place course tag in the subject of the message, eg: [SM-L] Query about I2S.

Course tags:

  • Microprocessor systems (laboratory, ACiR sem. 4, undergrad, full-time): [SM-L]
  • Microprocessor systems (laboratory, ACiR sem. 5, undergrad, full-time): [SM-L]
  • Mobile and embedded aplication for Internet of Things (laboratory, ACiR sem. 6, undergrad, full-time): [AM-L] / [AMiW-L] / [AMiWdIP-L]
  • Machine learning methods (laboratory, ACiR sem. 1, postgrad, full-time): [MIM-L]

In case of contact in regarding with Industrial Automation Science Club, please place the [KNAP] tag in the subject of the message.


 

dr inż. Dominik Łuczak

Dane osobowe

Imię i nazwisko  Dominik Łuczak
Stopień naukowy  dr inż.
Stanowisko  adiunkt
Nr pokoju  730
Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon  +48 61 665 2557
Dyscyplina naukowa automatyka, elektronika i elektrotechnika (automatyka i robotyka)
SIN https://sin.put.poznan.pl/people/details/dominik.luczak
ORCID http://orcid.org/0000-0002-2755-5503
Web of Science https://www.webofscience.com/wos/author/rid/H-2886-2012

 

 


Dominik Łuczak obtained his M.Sc. and Ph.D. with honor degrees in Automatic Control and Robotics from Poznan University of Technology in 2009 and 2014, respectively. He also holds a B.Sc. in Computer Science from the same institution (2011). Currently, Dr. Łuczak is affiliated with the Faculty of Control, Robotics, and Electrical Engineering at Poznan University of Technology. He has contributed to over 40 scientific publications and holds three patents. His research interests encompass fault diagnosis, artificial intelligence integrated with the Internet of Things, motion control, system identification and parameter estimation, as well as system monitoring and diagnostics utilizing digital signal processing. Moreover, Dr. Łuczak possesses expertise in embedded system design and software development tailored for mobile, cloud, and embedded environments.

Research expert
1.    Fault Diagnosis: Development and application of methods for detecting and diagnosing faults in complex systems, including the use of artificial intelligence and IoT technologies.
2.    Control Systems: Development and implementation of control algorithms for complex electromechanical systems, including direct drives, electrical drives, motion control, power inverters, fault-tolerant control, and multi-mass systems.
3.    Real-Time Data Analysis: Application of digital signal processing techniques, such as DSP, Fourier analysis, and digital filtering (FIR, IIR), for real-time data analysis using MATLAB.
4.    Control System Design: Design of linear and nonlinear control systems.

Technical skills
1.    Embedded Systems: Proficiency in C, C++, FreeRTOS, LwIP, CMSIS, and various microcontrollers (ADSP-21489 SHARC, STM32F7, STM32H7, PIC, AVR, ADuC831).
2.    Embedded Hardware: Experience in designing industrial and consumer electronics, including schematic and PCB design using KiCad.
3.    Databases: Familiarity with SQL, MySQL, SQLite, and JSON data formats.
4.    Web Development: Knowledge of HTML, jQuery (JavaScript), Bootstrap (CSS), and the Yii framework (PHP).
5.    Operating Systems: Proficiency in Linux, shell scripting, virtual machines, and C/C++/C# applications.
6.    Mobile Development: Experience in Android application development and RESTful APIs.
7.    Networking: Understanding of standard Ethernet protocols (Ethernet, IPv4, UDP, TCP, HTTP), IoT protocols (MQTT), and industrial protocols (HART, PROFIBUS, PROFINET, Powerlink, KNX).

Additional activities
1.    Reviewer of scientific articles.
2.    Expert reviewing research & development (R&D) grants.
3.    Contributor to intellectual property development.

List of publications

https://scholar.google.pl/citations?user=JDu686AAAAAJ&hl=pl
https://www.webofscience.com/wos/author/rid/H-2886-2012 (previously https://publons.com/researcher/H-2886-2012/ http://www.researcherid.com/rid/H-2886-2012 )
http://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=50461802900
http://orcid.org/0000-0002-2755-5503
https://sin.put.poznan.pl/people/details/dominik.luczak

Full text of the publications

https://www.researchgate.net/profile/Dominik_Luczak

Projects

Control of electric drives with complex mechanical structure

 


Informacje dla studentów i terminy konsultacji są przedstawione w kursie ( https://ekursy.put.poznan.pl/ )

Information for students and consultations  time are given in e-course ( https://ekursy.put.poznan.pl/ )

 

Terminy dyżurów: https://informator.put.poznan.pl/app/dominik.luczak.html

W pilnych sprawach proszę o kontakt e-mailowy. / In urgent cases, please contact me by e-mail.

 

#Zadania domowe z wykładów
„Przekazywanie wiedzy, które pobudza tylko jeden ze zmysłów, jak np. słuchanie, czytanie i patrzenie, jest najmniej efektywne. Znacznie lepiej działają metody, które angażują kilka zmysłów. Jednak *najskuteczniejsze są te, które wymagają od uczącej się osoby podjęcia jakiegoś wysiłku*.” Źródło: https://kierownikprojektu.com/2018/07/26/skuteczne-i-efektywne-przekazywanie-wiedzy-zgodnie-z-metoda-twi-instruowanie-pracownikow/
Zadania domowe mają dwa cele: a) przerobienie treści wykładowych oraz b) samoocena na własne potrzeby. Zadania domowe podlegają wyłącznie ocenie formującej lecz nie wpływają na ocenę końcową. Zakładam, że wykonywanie zadań domowych pod presją oceny wiąże się z zbędnym stresem, który nie sprzyja postępom w nauce. Zadania będę Państwu udostępniał systematycznie i mają one utrwalić u Państwa wiedzę i jej zrozumienie. Jest to też forma mobilizacji by nie zostawiać nauki dopiero na kilka dni przed egzaminem/zaliczeniem. Zgodnie z regulaminem studiów weryfikacja zdobytej wiedzy i jej zrozumienie odbędzie się na egzaminie/zaliczeniu końcowym. Dlatego wykorzystując formy e-learningu należy przejść do aktywnego uczenia się poprzez natychmiastowe wykorzystanie wiedzy w praktyce (patrz Rys.1 Stożek zapamiętywania Dale’a https://uczsieskuteczniej.files.wordpress.com/2011/01/piramida-uczenia-sie1.png ).

#Czas nauki
Zasadniczym pytaniem jest ile czasu należy poświęcić na naukę. Odpowiedzi udziela ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w której zapisano 1 punkt ECTS odpowiada 25–30 godzinom pracy studenta obejmującym zajęcia organizowane przez uczelnię oraz jego indywidualną pracę związaną z tymi zajęciami. Co to oznacza w praktyce? Oznacza naukę na poziomie 750 – 900 godzin w semestrze obejmującym 30 ECTS. W praktyce akademickiej, gdzie semestr podzielony jest na 15 tygodni odpowiada to pracy od 50 do 60 godzin tygodniowo. Zatem dziennie jest to od 10 do 12 godzin przy założeniu 5 dni nauki w tygodniu. Należy też wyjaśnić, że godzina o której mowa w ustawie jest godziną lekcyjną trwającą 45 minut zegarowych. Podsumowując dziennie należy poświęcać na naukę od 7,5 godziny zegarowych do 9 godzin zegarowych.
(Przykład. Przedmiot ma przypisane 4 punkty ECTS co oznacza nakład pracy na poziomie 6 godzin zegarowych tygodniowo.)
Wiedząc ile czasu należy poświęcać na naukę z danego przedmiotu należy zadać klika pytań samemu siebie: Czy poświęcam łącznie na naukę wymaganą liczbę godzin? Czy poświęcam wymaganą liczbę godzin na dany przedmiot? Czy poświęcam proporcjonalnie czas na każdą z form zajęć (wykład/projekt/ćwiczenia/laboratoria)? Czy uczę się regularnie? Czy efektywnie wykorzystuje czas edukacji (usuwając rozpraszacze w postaci kanałów społecznościowych, dbając o zdrowie i regularny sen)? Czy wykorzystuje metody i technologie do samoorganizowania czasu i zwiększenia produktywności?

#Cykl uczenia się a krzywa uczenia.
„Kolejne zjawisko, które dotyczy uczenia, zauważył Stanisław Mika. W pierwszej fazie *uczenie się jest bardzo powolne*, albo nie ma go wcale (odcienek A). Wiele osób poddaje się już na tym etapie stwierdzając, że to za trudne i nie dadzą rady. Jednak wkładając trochę wysiłku w przezwyciężenie pierwszych niepowodzeń, dochodzimy do etapu, kiedy zaczynamy rozumieć o co chodzi w zdobywanej nowej umiejętności czy wiedzy.
Krzywa uczenia się dotyczy każdego z nas. Możemy zacisnąć zęby, zaakceptować, że nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli i w ten sposób iść do przodu, albo dać się ponieść słomianemu zapałowi i poddać się, gdy tylko nadejdą pierwsze trudności.” Źródło: https://kierownikprojektu.com/2017/04/12/krzywa-uczenia-sie/

#Wykład
Zasadniczo do przeprowadzenia wykładu zdalnego stosowane jest podejście asynchroniczne i synchroniczne. W obecnej sytuacji stosuję podejście synchroniczne. Rodzaje e-learningu:
a) wykład asynchroniczny - dowolny czas nauki (m.in. przekazane filmy, przekazane materiały, zadania domowe),
b) wykład synchroniczny - wykład wg planu zajęć (m.in. wykład w czasie rzeczywistym, zadania domowe).

#Konsultacje
Konsultacje prowadzę zarówno w trybie asynchronicznym jak i synchronicznym. Konsultacje mogą być indywidualne bądź zbiorowe. Jednakże w trybie asynchronicznym z uwagi na ogólną dużą liczbę studentów i e-maili mogą wystąpić opóźnienia. W przypadku e-maili proszę rozdzielać treść zadań domowych od pytań organizacyjnych gdyż zadania domowe odkładam na osobną kolejkę i mogą państwo dłużej czekać na odpowiedź. Proszę stosować nowe tematy e-maili by ten proces usprawnić. Proszę mieć na uwadze, że przygotowuję treści wykładowe dla różnych grup co wiąże się z dużą liczbą osób. Zachęcam do podjęcia kontaktu w trybie synchronicznym (przez e-meeting, skype, zoom) lub asynchronicznym (e-mail) z precyzyjnym tematem.

#Zaliczenie wykładu/egzamin
Ocena ostateczna z zajęć wykładowych wystawiona zostanie na podstawie egzaminu lub zaliczenia. W obecnej sytuacji egzamin/zaleczenie będzie przeprowadzone najprawdopodobniej z wykorzystaniem systemu nauki zdalnej e-Kursy poprzez zadania otwarte i testowe. Dokładna forma zaliczenia/egzaminu będzie określona w oparciu o wytyczne uczelniane. Zaliczenie/egzamin weryfikuje czy student zna i rozumie treści, dlatego zadania testowe będą weryfikowały zrozuienie materiału i jego wykorzystanie w krótkich zadaniach nie zaś pamięciowe odtworzenie treści.

 

W terminie xx.xx.xxxx - xx.xx.xxxx jestem niedostępny. / In the period xx.xx.xxxx - xx.xx.xxxx I am not available.

W dniu xx.xx.xxxx konsultacje są odwołane. / On xx.xx.xxxx, the consultations are canceled.


 3. Prace dyplomowe / Diploma work:

Zakończone prace dyplomowe / Completed diploma theses..


Jedyną stałą rzeczą jest zmiana / The only constant thing is change.

dr hab. inż. Konrad Urbański

Dane osobowe

Imię i nazwisko  Konrad Urbański
Stopień naukowy  dr hab. inż.
Stanowisko  adiunkt
Nr pokoju  731 WARiE
Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon  61 6652 810
Dyscyplina naukowa  elektrotechnika, automatyka i robotyka

 

 

---------------------------------------------------
%    http://publons.com/res.../konrad-urbanski    %
http://researchgate.net/profile/Konrad_Urbanski %
%     http://put.academia.edu/KonradUrbanski      %
---------------------------------------------------

 

 

Informacje dla studentów:

 

2022.01.21
Konsultacje w dniu 21.I.2022r. oraz za tydzień realizowane są w trybie zdalnym:

z użyciem systemu emeeting https://emeeting.put.poznan.pl/eMeeting/kon-f7z-z6c . Godziny konsultacji bez zmian: 15:00-16:30.

 

2021.12.16
Konsultacje w dniu 17.XII.2021 są odwołane.

 

2021.06.16
Konsultacje w dniu 18.VI.2021 są odwołane.

 

2021.04.28:

 

 

2021.04.15
Konsultacje w semestrze letnim 2020/2021 (aktualne do końca semestru) - nie dotyczy terminów obron:

Konsultacje zdalne z użyciem systemu emeeting https://emeeting.put.poznan.pl/eMeeting/kon-f7z-z6c . Terminy konsultacji:

  • środy, godz. 17:00-17:45
  • piątki, godz. 15:00-15:45

 

2021.04.15:

 

 

 

2020.05.20
Konsultacje w dniu 22.V.2020 są odwołane z powodu egzaminów dyplomowych.

 

2020.03.20
Konsultacje w semestrze letnim 2019/2020 dla dyplomantów:
Zapraszam dyplomantów do kontaktu poprzez email. W przypadku konieczności dłuższej konwersacji możemy użyć emeeting put poznan pl . Na razie (ja ten system dopiero testuję) będziemy to robić tak: umawiamy się poprzez email na konkretną godzinę, ja uruchamiam "pokój konwersacji" i wysyłam link do chętnych. Udział można w niej brać wykorzystując (do wyboru) wizję, dźwięk lub czat - poprzez przeglądarkę www.

W sprawach PP proszę używać adresów z domeny Politechniki Poznańskiej.

 

2020.03.06
Konsultacje w semestrze letnim 2019/2020 (aktualne do końca semestru) - nie dotyczy terminów obron:

Konsultacje zdalne z użyciem systemu emeeting https://emeeting.put.poznan.pl/eMeeting/kon-f7z-z6c . Terminy konsultacji bez zmian:

  • wtorki, godz. 16:00-17:00
  • piątki, godz. 14:00-15:00

 

2019.10.21
Konsultacje w semestrze zimowym 2019/2020 (aktualne do końca semestru) - nie dotyczy terminów obron:

  • poniedziałki, godz. 13:00-14:30

 

2019.09.04
Konsultacje wrzesień 2019:

  • poniedziałek 16.09.2019, godz. 16:00-18:00
  • poniedziałek 23.09.2019, godz. 16:00-18:00
  • poniedziałek 30.09.2019, godz. 16:00-18:00

 

2019.08.05
Konsultacje sierpień 2019:

  • poniedziałek 19.08.2019, godz. 14:00-16:00

 

2019.06.27
Konsultacje lipiec 2019:

  • poniedziałek 15.07.2019, godz. 12:00-14:00
  • piątek 26.07.2019, godz. 16:00-18:00

 

2019.06.12
W dniu 14.06.2019 (piątek) konsultacje są odwołane.

 

2019.03.12
Konsultacje w semestrze letnim 2018/2019 (aktualne do końca semestru) - nie dotyczy terminów obron:

  • środy, godz. 18:00-19:00
  • piątki, godz. 14:00-15:00

 

2019.01.03
Wyjątkowo w dniu 4.01.2019 konsultacje są przesunięte na godz. 12:00-13:00.

 

2018.12.03
Z powodu wyjazdu służbowego w dniach 4-7 grudnia, wszelkie moje spotkania i konsultacje są odwołane.

 

2018.10.07
Konsultacje w semestrze zimowym 2018/2019 (aktualne do końca semestru) - nie dotyczy terminów obron:

  • środy, godz. 17:30-18:30
  • piątki, godz. 14:00-15:00

 

2018.09.12
Konsultacje wrzesień 2018:

  • poniedziałek 17.09.2018, godz. 15:00-17:00

 

2018.07.17
Konsultacje sierpień 2018:

  • poniedziałek 20.08.2018, godz. 12:00-14:00

 

2018.07.17
Konsultacje lipiec 2018:

  • wtorek 10.07.2018, godz. 12:00-14:00
  • wtorek 24.07.2018, godz. 12:00-14:00

 

2018.02.28
Konsultacje w semestrze letnim 2017/2018 (aktualne do końca semestru):

  • środy, godz. 18:00-18:45
  • piątki, godz. 14:30-15:15

 

2018.02.09
Konsultacje luty 2018:

  • wtorek 13.02.2018, godz. 16:00-18:00

 

2017.11.17
Zmiana terminu konsultacji:
Ze względu na wyjazd służbowy, konsultacje z dnia 20.11.2017r. są przeniesione na wtorek, 21.11.2017r.,  godz. 12:30-14:30.

 

2017.10.06
Konsultacje w semestrze zimowym 2017/2018 (aktualne do końca semestru):

  • poniedziałki, godz. 12:00-14:00 (aktualne od 16.10.17r.)
  • piątki, godz. 14:00-15:00

 

2017.09.14
Konsultacje wrzesień 2017:

  • środa 20.09.2017, godz. 13:30-14:30
  • wtorek 26.09.2017, godz. 14:00-15:00
  • czwartek 28.09.2017, godz. 16:30-18:00 - finalny termin ODBIORU zaległych projektów AUE

 

2017.07.24
Konsultacje sierpień 2017:

  • poniedziałek 21.08.2017, godz. 12:00-14:00

 

2017.07.05
Proszę wysyłać korespondencję w sprawach studenckich/uczelnianych z konta w domenie Politechniki Poznańskiej. Nie będę udzielał informacji dotyczących ocen, uwag do prac dyplomowych itp. na adresy spoza @*put.poznan.pl  .

 

2017.07.05
Konsultacje lipiec 2017:

  • piątek 7.07.2017, godz. 12:00-14:00
  • poniedziałek 24.07.2017, godz. 12:00-14:00

 

2017.05.05
Konsultacje - 12.05.2017
Uwaga! Z powodu uczestnictwa w sympozjum naukowym, w tym dniu odwołuję konsultacje.

 

2017.04.21
Uwaga! W dniu 25.IV.2017 o godz. 11:15 w sali C odbędzie się spotkanie w sprawie wyboru specjalności i przedmiotów obieralnych.

 

2017.04.14
Konsultacje - 21.04.2017
Uwaga! W tym dniu konsultacje są przesunięte na godz. 14:15-15:15.

 

2017.03.06
Konsultacje w semestrze letnim 2016/2017 (aktualne do końca semestru):

  • poniedziałki godz. 14:00-15:00
  • piątki godz. 10:15-11:15

 

2017.01.24
Laboratorium Problemowe - 2 rok. II stopień AiR
Przypominam, że z powodów urzędowych, dzisiejsze zajęcia są przesunięte na uzgodniony termin.

 

2017.01.19
Konsultacje - 20.01.2017
Uwaga! Z powodu udziału w egzaminie dyplomowym,  muszę odwołać w tym dniu konsultacje.

 

2017.01.10
Laboratorium Problemowe - 2 rok. II stopień AiR
Uprzejmie przypominam, że zbliżamy się do końca semestru i chętnie porozmawiam na temat (z)realizowanych projektów. Ostatni dzień zajęć będzie poświęcony zaliczeniom, a nie rozmowie na temat tego, co chciałbym zobaczyć i jak to macie zrobić.

 

2016.12.05
Konsultacje - 9.12.2016
Uwaga! Z powodu mojego wyjazdu na konferencję, w dniu 9.12.2016 konsultacje są odwołane. W dniach 6-9.12. będę poza PP.

 

2016.12.05
Laboratorium Problemowe - 2 rok. II stopień AiR
Uwaga! Z powodu mojego wyjazdu na konferencję, w dniu 6.12.2016 konsultacje z przedmiotu LP są odwołane dla osób z "moimi" tematami.

 

2016.11.08
Laboratorium Problemowe - 2 rok. II stopień AiR
Osoby, które zostały przypisane do moich tematów, proszone są  o kontakt w godzinach zajęć LP, w celu określenia zakresu zadań do wykonania i sprawozdania z postępów prac.

 

2016.10.06
Konsultacje w semestrze zimowym 2016/2017 (aktualne do końca semestru):

  • poniedziałki godz. 14:30-16:00
  • piątki godz. 10:00-11:00 (nie dotyczy 7.10., 28.10. ze względu na udział w egzaminach dyplomowych)

 

2016.09.27
Uwaga dyplomanci!
Z powodu choroby jestem nieobecny w PP do 29 września. Prace dyplomowe będę odbierał i podpisywał dokumenty w piątek, 30 września, w godz. 9:30-10:30.

 

2016.09.22
Uwaga! Z powodu choroby, wszystkie spotkania ze studentami, zaplanowane na piątek, 23 września, są odwołane.

 

2016.09.16
Zaległe projekty AUE: przypominam, że zaliczenie projektu wymaga przedstawienia działającego modelu symulacyjnego, a nie sprowadza się ono tylko do przesłania pliku sprawozdania oraz plików modeli symulacyjnych.

 

2016.09.16
Konsultacje wrzesień 2016:

  • poniedziałek 19.09.2016 godz. 17:00-18:00
  • wtorek 20.09.2016 godz. 15:00-17:00

 

2016.08.03
Konsultacje sierpień 2016:

  • środa 3.08.2016 godz. 12:00-14:00
  • czwartek 18.08.2016 godz. 12:00-14:00
  • czwartek 25.08.2016 godz. 14:00-16:00

 

2016.07.13
Konsultacje lipiec 2016:

  • wtorek 5.07.2016 godz. 13:30-14:30
  • piątek 08.07.2016 godz. 14:00-15:00
  • środa 27.07.2016 godz. 12:00-14:00

 

2016.07.06
Egzamin z MISK (wyniki): zapraszam osoby chcące obejrzeć własne prace (tylko pytania z mojej części) w piątek, 8 lipca 2016 w godz. 12:00-14:00 (p.731WE).

 

2016.06.20
Przepisanie ocen z POIII (studia niestacjonarne):
Osoby, które jeszcze nie otrzymały powiadomienia z systemu eproto o wpisie oceny -  proszę się przypomnieć poprzez email z załączonym skanem wpisanej oceny z egzaminu oraz skanem zgody na przepisanie oceny uzyskanej w poprzednim roku akademickim

 

2016.05.19
UWAGA! Konsultacje z dnia 20.05.2016 z powodu obron są przesunięte na godziny 13:30-14:00 oraz część II w godz. 15:15-15:45.

2016.05.13
UWAGA! Konsultacje z dnia 13.05.2016 są odwołane.

 

2016.03.03
Konsultacje w semestrze letnim 2015/2016 (aktualne do końca semestru):

  • czwartki godz. 14:00-16:00
  • piątki godz. 14:00-15:00

 

 

2016.01.25
UWAGA! Konsultacje z dnia 27.01.2016 są przeniesione na czwartek, 28.01.2016 na godz. 14:30-16:00.

 

2016.01.20
UWAGA zawartość email'a

Proszę o umieszczanie w poczcie przesyłanej do mnie pełnego imienia i nazwiska nadawcy (w treści - w miarę możliwości z polskimi znakami diakrytycznymi).

 

2016.01.15
Uwaga! Ze względu na udział w seminarium, konsultacje w dniu 19.01.2016 są przeniesione na godz. 13:30-15:00.

 

2016.01.15
UWAGA! Zajęcia z przedmiotu SUE laboratorium w dniu 19.01.2016 są wyjątkowo i jednorazowo przeniesione na inny termin. Zajęcia z godziny 8:00 odbędą się w poniedziałek 25.01.2016 w godz. 11:45-13:15, a zajęcia z godziny 9:45 odbędą się w czwartek 21.01.2016 w godz. 13:30-15:00.

 

Konsultacje w semestrze zimowym 2015/2016 (aktualne do końca semestru stycznia):

  • wtorki godz. 12:00-13:30
  • środy godz. 13:30-15:00
  • piątki godz. 14:00-15:00

 

2015.11.18
Uwaga! Ze względu na wyjazd na konferencję naukową, konsultacje w dniach 18-20.11.2015 są odwołane. Zapraszam w pozostałych terminach.

 

AiR-A sem.7, st.I
Omówienie zajęć z przedmiotu „lab PD” (pracownia dyplomowa - laboratorium) odbywających się w środy, w sali 21C2, odbędzie się łącznie z omówieniem przedmiotu „projekt PD” w czwartek, 8.10.2015 w sali 210. Pierwsze zajęcia z przedmiotu „lab PD” odbędą się więc 14.10.2015.

 

UWAGA! Zajęcia z przedmiotu SUE laboratorium - s.731WE, wtorek 6.10.2015, godz. 8:00 oraz godz. 9:45 (AiR sem.7 ,st.I):

z powodu eksplozji rozmachu remontu korytarza z przyległościami na 7 piętrze, zajęcia rozpoczynają się od dnia 13.10.2015.

Na zajęcia proszę przygotować wiedzę dotyczącą modelowania/równań silnika prądu stałego oraz modelowania/równań regulatora PI.

 

Prace dyplomowe studia niestacjonarne I. stopnia:

Proszę Dyplomantów, którzy w czasie wakacji zapomnieli o pracy dyplomowej - o kontakt! Czas podsumować Wasze dokonania!

 

Konsultacje wrzesień 2015:

  • środa 16.09.2015 godz. 12:00-18:00
  • czwartek 17.09.2015 godz. 14:00-15:00
  • sobota 19.09.2015 godz. 12:00-12:30
  • pozostałe dni - w miarę potrzeby - kontakt email

 

W dniach 7-11 września 2015 będę poza granicami RP w związku z wyjazdem na konferencję  - odpowiedzi na Wasze emaile się więc opóźnią - proponuję przypomnieć się od poniedziałku.

 

Przepisanie ocen z egzaminu POIII (studia niestacjonarne):

  • osoby, które jeszcze nie otrzymały powiadomienia z systemu eproto o wpisie oceny -  proszę się przypomnieć poprzez email z załączonym skanem wpisanej oceny z egzaminu oraz skanem zgody na przepisanie oceny uzyskanej w poprzednim roku akademickim

 

Konsultacje sierpień 2015:

  • poniedziałek 24.08.2015 godz. 14:30-16:30
  • wtorek 25.08.2015 godz. 14:30-16:30

 

Konsultacje lipiec 2015:

  • czwartek 02.07.2015 godz. 14:00-15:30
  • wtorek 14.07.2015 godz. 14:00-16:00
  • poniedziałek 20.07.2015 godz. 14:00-15:30

 

 

Zaliczenia AUE projekt:

  1. Przypominam, że zaliczenie projektów polega na tym, że Wy mi pokazujecie działający program, a nie ja go sobie uruchamiam.
  2. Uprzejmie informuję projektantki i projektantów AUE, że czas na konsultacje minął w czerwcu - teraz tylko oceniam działanie modelu oraz sprawozdanie...
  3. To WY pilnujecie, żeby się zmieścić z  zaliczeniem w czasie określonym przez regulamin studiów!

 

 

Uwaga! Konsultacje z dnia 19.6.2015 są przeniesione na 18.06.2015 godz. 16:00-17:00.

 

Uwaga! Wyjątkowo dnia 25.5.2015 konsultacje odbędą się w godzinach 12:00-13:30.

 

UWAGA Dyplomanci!
Z powodu wyjazdu na konferencję pod koniec czerwca, w dniach 22-28.VI będzie mi trudno znaleźć czas na przegląd Waszych prac dyplomowych!

Zachęcam do ich wcześniejszego ukończenia.

 

konsultacje w semestrze letnim 2014/2015 (aktualne od 9 marca 2015 do końca semestru):

  • poniedziałki godz. 15:00-16:30
  • wtorki godz. 16:00-17:30
  • piątki godz. 15:00-16:00

 

Konsultacje luty 2015:

  • piątek 06.02.2015 godz. 14:00-15:00
  • poniedziałek 16.02.2015 godz. 15:00-17:00
  • piątek 27.02.2015 godz. 14:00-15:30

 

Zmiana terminu konsultacji

  • Z powodu odrabiania zajęć konsultacje z poniedziałku 19.I.2015  przeniesione są na środę 21.I.2015 na godziny 13:30-14:30.
  • Z powodu odrabiania zajęć konsultacje we wtorek 13.I.2015 oraz 20.I.2015 przeniesione są na godziny 13:30-14:30.

 

UWAGA wszystkie grupy SUE!
Przypominam, że umówiliśmy się, że 19.I.2015 odrabiamy zajęcia za poniedziałek 22.XII.2014, a 13.I.2015 oraz 20.I.2015 odrabiamy zajęcia za wtorek  23.XII.2014. Dla grupy poniedziałkowej, zajęcia dodatkowe rozpoczną się o godzinie 17:00.

Zajęcia dodatkowe grup z wtorku, rozpoczną się o godzinie 11:45. Proszę ustalić kolejność odrabiania - która grupa odrabia 13, a która 20 stycznia.

 

UWAGA!
Z powodu przeniesienia zajęć konsultacje w dniu 23.XII.2014 odbędą się w godzinach 16:00-17:00.

UWAGA!
Z powodu odrabiania zajęć konsultacje w dniu 16.XII.2014 przeniesione są na godziny 13:30-14:30.

UWAGA grupa z SUE wtorek godz.9:45 !
Przypominam, że umówiliśmy się 16.XII.2014 na odrabianie zajęć zaraz po naszych planowych godzinach, czyli o 11:45 mamy dogrywkę!

UWAGA!

  • Z powodu wyjazdu na konferencję, nie będę obecny w Politechnice w dniach 2-5 grudnia 2014



konsultacje w semestrze zimowym 2014/2015 (aktualne od 6 października 2014 do końca stycznia 2015):

  • poniedziałki godz. 17:30-18:30
  • wtorki godz. 12:00-13:00



UWAGA zawartość email'a
Proszę o umieszczanie w poczcie przesyłanej do mnie pełnego imienia i nazwiska nadawcy!!!! Czy to będzie w treści, czy w adresie email - nie jest to najistotniejsze, ale niech gdzieś będzie...


konsultacje wrzesień 2014:

  • wtorek 30.09.2014 godz. 11:30-12:30 tylko dyplomanci
  • wtorek 30.09.2014 godz. 13:00-14:00 tylko zaległe wpisy
  • poniedziałek 29.09.2014 godz. 13:00-14:00
  • wtorek 16.09.2014 godz. 12:00-14:00
  • poniedziałek 22.09.2014 godz. 12:00-14:00
  • środa 24.09.2014 godz. 15:00-17:00



Proces przenosin jest już prawie na ukończeniu. Obecnie moją nową bazą jest pomieszczenie 731 WE.


UWAGA! Egzamin poprawkowy z przedmiotu "Wprowadzenie do automatyki sterowania spalinowych..." sem.8. st.I, studia niestacjonarne:

  • ze względu na remonty sal, przed egzaminem proszę się zebrać przed pokojem 731 (wieżowiec WE), tam określimy miejsce egzaminu.



W razie chęci zapoznania się z wynikami egzaminu MISK, zapraszam w terminie konsultacji.


konsultacje lipiec 2014:

  • wtorek 29.07.2014 godz. 15:00-17:00



UWAGA Dyplomanci!
Z powodu wyjazdu na konferencję w pierwszych dniach lipca, w ostatni tydzień czerwca będzie mi trudno znaleźć czas na przegląd Waszych prac dyplomowych!

Zachęcam do ich wcześniejszego ukończenia.

UWAGA! Studenci AiR studiów niestacjonarnych sem.8, stopień I !
Wykład POIII jest przeniesiony z dnia 11.V.2014 na dzień 18.V.2014 godz.9:45-13:00. Sala bez zmian: L-022.

konsultacje w semestrze letnim 2013/2014:

  • wtorki godz. 15:30-16:30
  • czwartki godz. 17:30-18:30
  • piątki godz. 15:00-16:00



konsultacje w semestrze zimowym 2013/2014:

  • poniedziałki godz. 13:30-14:30
  • wtorki godz. 16:00-17:30
  • piątki godz. 15:30-16:30



konsultacje wrzesień 2013:

Uprzejmie informuję projektantki i projektantów AUE, że czas konsultacji minął w czerwcu - teraz nadszedł czas zbierana efektów Waszej pracy...

  • poniedziałek 9.09.2013 godz. 15:00-17:00
  • wtorek 10.09.2013 godz. 14:00-16:00
  • piątek 13.09.2013 godz. 15:00-16:30
  • poniedziałek 16.09.2013 godz. 14:00-15:00
  • czwartek 19.09.2013 godz. 14:00-15:00
  • poniedziałek 23.09.2013 godz. 13:00-14:00
  • środa 25.09.2013 godz. 16:30-17:30
  • czwartek 26.09.2013 godz. 16:30-17:30 WYŁĄCZNIE: z zagadnieniami dotyczącymi prac dyplomowych, w celu wpisu do indeksu, ODDANIA projektu
  • piątek 27.09.2013 godz. 10:30-11:30 WYŁĄCZNIE: z zagadnieniami dotyczącymi prac dyplomowych, w celu wpisu do indeksu, ODDANIA projektu



konsultacje sierpień 2013:

  • wtorek 6.08.2013 godz. 14:00-15:30
  • wtorek 20.08.2013 godz. 14:00-16:00
  • wtorek 27.08.2013 godz. 15:00-17:00



konsultacje lipiec 2013:

  • poniedziałek 8.07.2013 godz. 14:00-15:30
  • poniedziałek 22.07.2013 godz. 14:00-16:00



Uwaga! Konsultacje z dnia 18 grudnia 2012 są przeniesione na środę 19 grudnia, godz. 15:15-17:30, s. H22B2/H21C2

wrzesień 2012:

  • środa 5.09.2012 godz. 14:00-16:00
  • piątek 7.09.2012 godz. 12:00-14:00
  • czwartek 13.09.2012 godz. 13:30-14:30
  • piątek 28.09.2012 godz. 14:00-16:00 (22B2 lub 21C2)


sierpień 2012:

  • środa 1.08.2012 godz. 11:00-13:00
  • wtorek 7.08.2012 godz. 14:30-16:30
  • piatek 10.08.2012 godz. 14:30-16:30
  • pomiędzy 20 a 26 sierpnia jestem aaabsolutnie offline



lipiec 2012:

  • czwartek 5.07.2012 godz. 14:00-16:00
  • piątek 6.07.2012 godz. 14:30-16:30
  • później, do końca miesiąca nie planuję konsultacji




UWAGA! Z powodu wyjazdu, nie będe dostępny od 23 czerwca do końca miesiąca. Szczególnie jest to ważne dla osób oddających prace dyplomowe...

Najbliższe konsultacje:


czerwiec 2012:

  • piątek 8.06.2012 godz. 12:20-14:20



Terminy egzaminów
(stan na dzień 06.06.2012):

  • KWP stacjonarne: 8.06.2012 godz. 10:00 s. 426
  • KWP poprawka, stacjonarne: 21.06.2012 godz. 9:00 s. 210
  • MISK stacjonarne: 18.06.2012 godz. 12:00 s. D (lub 209?)
  • MISK poprawka, stacjonarne: 13.09.2012 godz. 11:00 s. D
  • Sterowanie_ZI niestacjonarne: 10.06.2012 godz. 10:00 s. 218
  • Sterowanie_ZI poprawka, niestacjonarne: 16.06.2012 godz. 10:00 s. 210







UWAGA AiR sem.6 stac. I-st. !!
W niedzielę strona www ZSEP była niedostępna wieczorową porą, dlatego tematy projektów załaduję dzisiaj, 27.02.2012.
W związku z tym opóźnieniem zmienia się termin obowiązkowego spotkania dotyczącego przypisania zadań - na 6 marca 2012.


KONSULTACJE: semestr letni 2011/2012:

  • poniedziałki 12:00-14:00
  • wtorki 15:30-17:00
  • czwartki 17:05-17:45




UWAGA DYPLOMANCI - STUDIA STACJONARNE INŻYNIERSKIE!!

  • W przypadku spiętrzenia prac, w pierwszej kolejności będą czytane wersje papierowe, w dalszej - wersje elektroniczne
  • Ponieważ do 31 stycznia trwa elektroniczna rejestracja kandydatów na studia stacjonarne II stopnia, a rozmowy kwalifikacyjne odbędą się 6 i 7 lutego, proszę o terminowe oddawanie prac dyplomowych - bo nie załapiecie się na II stopień!!!




UWAGA!
AiR, sem.1, MSK, niestacjonarne:

  • zaliczenie projektów polega na tym, że Wy mi pokazujecie działający program, a nie ja sobie go uruchamiam. Przypominam, zaliczamy 15 stycznia zaczynając o 11:30 w sali 22B3. To Wy uruchamiacie programy, na czym je macie, to Wasza sprawa, a ja je oglądam i zadaję pytania.




KONSULTACJE: semestr zimowy 2011/2012:

  • wtorki 16:00-18:00
  • piątki 15:00-16:00



EGZAMINY POPRAWKOWE:

  • "Wprowadzenie do automatyki sterowania silników ZI", AiR niestac., Ist. sem.8., 10 wrzesień, godz. 10:00, sala 22B3
  • "Komput. wspomaganie projekt. układów automatyki", AiR stac., IIst. sem.3., 12 wrzesień, godz. 10:30, sala 22B3
  • "Modelowanie, identyfikacja i symulacja komputerowa", AiR stac., IIst. sem.1., 14 wrzesień, godz. 10:30, sala 209 (REMONT), nowa sala: 426 (gdyby ta sala była też w remoncie, proszę poczekać przy portierni wieżowca)


Konsultacje wrześniowe:

  • 12-13 wrzesień 2011: 14:00-16:00
  • 14 wrzesień 2011: 13:30-15:30 (jeżeli nie nastąpi zmiana godziny rozpoczęcia egzaminu poprawkowego)


Konsultacje sierpniowe:

  • 08 sierpień 2011: 9:30-11:30
  • 24 sierpień 2011: 12:30-13:30


Konsultacje lipcowe:

  • 07 lipiec 2011: 11:30-13:00
  • 18 lipiec 2011: 11:00-13:00
  • 25 lipiec 2011: 14:00-16:00

 

 

 

 

prof. dr hab. inż. Krzysztof Zawirski

Dane osobowe

Imię i nazwisko  Krzysztof Zawirski
Stopień naukowy  prof. dr hab. inż.
Stanowisko  profesor
Nr pokoju  628
Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon  61 665 2386
Dyscyplina naukowa  

 

Informacje dla studentów:

 

dr hab. inż. Tomasz Pajchrowski

Dane osobowe

Imię i nazwisko  Tomasz Pajchrowski
Stopień naukowy  dr hab. inż.
Stanowisko  adiunkt
Nr pokoju  625
Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon  
Dyscyplina naukowa  

 

Informacje dla studentów:

 

Omówienie zajęć laboratoryjnych

Podstawy Napędu Elektrycznego(PNE)

 semestr zimowy 2015/2016

 

Automatyka – sem 5

grupy A1 i A2

 

Omówienie zajęć laboratoryjnych z PNE dla grupy:

 - A1 (zajęcia w poniedziałek 15:15-16:45) odbędzie się w dniu 12-10-2015 (poniedziałek) o godz. 15:15 w hali H21/C 3.

 - A2 (zajęcia w poniedziałek 9:45-11:15) odbędzie się w dniu 12-10-2015 (poniedziałek) o godz. 9:45 w hali H21/C 3.

 

 

 

dr hab. inż. Roman Muszyński

Dane osobowe

Imię i nazwisko  Roman Muszyński
Stopień naukowy  dr hab. inż.
Stanowisko  profesor PP
Nr pokoju  626
Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon  
Dyscyplina naukowa  

 

Informacje dla studentów:

 

dr inż. Dariusz Janiszewski

Dane osobowe

Imię i nazwisko  Dariusz Janiszewski
Stopień naukowy  dr inż.
Stanowisko  adiunkt
Nr pokoju  627
Email  Dariusz.Janiszewski*at*put.poznan.pl
Telefon  61 665 2627
Dyscyplina naukowa  Automatyka i Robotyka

 

P(A|B) = \frac{P(B | A)\, P(A)}{P(B)}

Informacje dla studentów:

 

dr hab. inż. Stefan Brock, prof. PP

Dane osobowe

Imię i nazwisko  Stefan Brock
Stopień naukowy  dr hab. inż.
Stanowisko  profesor uczelni
Nr pokoju  627
Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon  61 665 2627
Dyscyplina naukowa  elektrotechnika,
automatyka i robotyka

Stefan Brock (IEEE Member since 2007) received the Ph.D. degree in electrical engineering and the D.Sc. degree from the Poznan University of Technology (PUT), Poznan, Poland, in 1996 and 2014, respectively. Currently, he is an Associate Professor with the Electrical Engineering Faculty, PUT. He is an author and coauthor of over 100 scientific papers. His research interests include motion control systems, in which robust linear and nonlinear methods are applied. Especially, his works involve a hybrid sliding mode control with methods of computational intelligence.

Selected papers:

 

Informacje dla studentów:

 Konsultacje w semestrze letnim 2018/2019, w sali 627 lub w hali 21C2:

  • poniedziałki od 14:00 do 14:30
  • wtorki od 12:30 do 13:30

 

mgr inż. Bogdan Fabiański

Dane osobowe

Imię i nazwisko Bogdan Fabiański
Stopień naukowy  mgr inż.
Stanowisko  asystent
Nr pokoju  625
Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon +48 61 665 2385
Dyscyplina naukowa  

 

Informacje dla studentów:

 

dr inż. Jan Deskur

Dane osobowe

Imię i nazwisko  Jan Deskur
Stopień naukowy  dr inż.
Stanowisko  adiunkt
Nr pokoju  626
Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon  
Dyscyplina naukowa  

 

Informacje dla studentów:

 

mgr inż. Krzysztof Nowopolski

Dane osobowe

Imię i nazwisko  Krzysztof Nowopolski
Stopień naukowy  mgr inż.
Stanowisko  asystent
Nr pokoju  729
Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon  61 665 2575
Dyscyplina naukowa  automatyka i robotyka

 

Informacje dla studentów:

Terminy konsultacji:
- piątki, g. 10:45 - 11:30 (Wydz. ARiE, p. 729).


Spotkania poza tym terminem są również możliwe, proszę uzgadniać je mailowo.

 

Info for students:

Consultations:
- Fridays, 10:45 - 11:30 (Faculty of CREE, room 729).


Meetings outside these dates may be arranged by e-mail.

Kierownik ZSEP
dr hab. inż. Tomasz Pajchrowski
Tomasz.Pajchrowski@put.poznan.pl
nr tel. +48 61 665 2385
Adres korespondencyjny:
IRm PP, ul. Piotrowo 3a, 60-965 Poznań

Free Joomla! templates by Engine Templates